Return to India

12 februari 2015 - Amsterdam, Nederland

Bijna is het zover! Afgelopen jaar sloot ik mijn blog af met India i will be back. En nu een jaar later is het zover. Ik ga terug, en wel voor 3 maanden. Nieuwe avonturen en ik hoop ook mooie nieuwe inzichten. Maandag 16 februari vlieg ik naar Delhi waar ik de eerste dagen met Geertje ga rondtrekken. Met een prive chauffeur gaan we een rondje gouden Driehoek maken. Van Delhi naar Jaipur in Rajasthan. Vervolgens door naar Agra waar de beroemde Taj Mahal staat. Dan zakken we af naar Varanasi, bekend om de ganges en de lijkverbrandingen daar op de ganges. Dan zeg ik Geertje gedag die weer naar Nederland gaat en vervolg ik alleen mijn reis naar Goa. Daar zal ik een yoga opleiding gaan volgen. Lekker aan het strand zodat er ook genoeg tijd is om te genieten :-). Vanuit Goa vlieg in in April dan door naar Bangalore om vervolgens weer vrijwilligerswerk te gaan doen bij Odanadi. Ik hoop dat ik ook dit jaar mijn steentje daar weer bij kan dragen en de stichting kan helpen. Kijk ernaar uit om de kinderen daar weer te zien en het heerlijke eten en de gastvrijheid bij mijn gastgezin. De laatste dingetjes moeten nog geregeld worden maar het huis is bijna schoon, de tas is gepakt. Ik sluit af met nog een klein beetje carnaval en dan gaat het grote avontuur beginnen.

India, here i come!

1. Pokie:
    12 februari 2015
    Hoi Tientje......ik hoop dat deze reis je alles zal brengen wat je hoopt. Wij kunnen bij HEMA wel even zonder jou, maar of dat nou net zo gezellig is? mwahhhhh
  2. Heidi:
    Lieve Leontine,

ik wens je een mooie reis toe, vul je hart en je geest met positieve gedachten, maar wees toch maar super voorzichtig !
    ik volg je op de voet xxxx
  3. Jessica Hofman:
    12 februari 2015
    Hi lee, wat een mooi vooruitzicht. En dan nu voor drie maanden! Geniet er van en ik kijk nu al uit naar je reisverhalen! Liefs Jessica
  4. Corine:
    12 februari 2015
    woehoe Lee, zo cool dat je weer teruggaat! Wat n gave reis gaat t worden. Enjoy hunnie!
  5. Willemijn:
    13 februari 2015
    Leetje! Geniet ervan! Zooo fijn dat het nu bijna zover is en dat je gaat! Leef lach en geniet! Xxx
  6. Joke:
    17 februari 2015
    Hoi Leontine, Ik wens je een hele mooie reis waarin ervaring,beleving en vooral genieten centraal staan. Go Girl! Liefs en groetjes, Joke
  7. Lisette:
    17 februari 2015
    Wat een geweldig avontuur! India lijkt me prachtig maar helaas krijg ik Mark nog niet mee (het lijkt hem een vreselijk vies land, haha).

Ik ga je zeker volgen en mocht je het leuk vinden om een gastartikel op Travellust.nl te schrijven over yoga in India dan hoor ik het wel!.
  8. Trudy:
    23 februari 2015
    Hi lieve lee,

Ben heel benieuwd hoe je eerste week India is geweest. Vast alweer genoten van dit prachtige land. Heerlijk genieten van al het moois! Liefs x x