expositie at the Sri Chakra house

13 februari 2014 - Mysore, India

Vandaag de eerste dag van de expositie. Gisteren hebben we flyers verspreid en in de omgeving van de chakra house opgehangen. Naast de posters van de expositie hebben we ook posters laten maken van het global event ' yoga stops trafficking' een event dat 15 maart plaatsvindt op verschillende plekken in de wereld en ook in NL. Alle opbrengsten gaan naar Odanadi, dus voor de yoga liefhebbers check de site. Door het doen van een heeeeeleboel zonnegroeten steun je de stichting. In de ochtend vertrokken we met 8 meiden van Odanadi en Delphine in 2 tuk tuks richting de chakra house. De meiden waren allemaal giechelig en zenuwachtig voor deze dag. Ze spreken allemaal niet zo goed engels dus vandaag leren we ze hoe ze makkelijker contact kunnen maken en hun spullen kunnen verkopen. Sommige meiden zijn erg gedreven en dat is leuk om te zien. Alleen het uitleggen wat Odanadi is en wat ze allemaal doen is soms nog lastig. Het engels is moeilijk en zijn niet allemaal mentaal even sterk. Maar het was een onwijs leuke dag en ze hebben aardig verkocht. Het is goed om te zien dat er ook wat gebeurd met de spullen die ze maken en dat sterkt ze. Kortom een geslaagde dag hier in India!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl