Ik ben er klaar voor! India here i come!

5 februari 2014 - Amsterdam, Nederland

Tas gepakt, helemaal vol met make-up spulletjes, pennen, playmobile poppetjes, engelse leesboekjes en schriftjes. Klaar om te gaan voor een mooi avontuur. Morgen vlieg ik naar Bangalore in India om vervolgens 2 weken vrijwilligerswerk te gaan doen.  Super leuk dat ik van zoveel mensen spullen mee heb gekregen voor de kids daar en voor de vakopleidingen die ze daar hebben om vragen en goede toekomst te bieden. Nu hopen dat ik met alle lipglosses, oogschaduw etc etc ook door de douane kom. Mijn kleding kon er bijna niet meer bij dus helaas toch wat minder mee kunnen nemen. Ben enorm benieuwd wat voor avonturen ik allemaal mag beleven daar. Het zal in ieder geval een hele bijzondere ervaring worden. Op naar India, ik ben er klaar voor :-)!!

1. Trudy:
    6 februari 2014
    Heel veel plezier lieve Lee! geniet van al het moois dat je daar gaat beleven! X
  2. Pokie:
    6 februari 2014
    Geniet ervan Leontine! And don't worry over je kleding.....dan koop je daar toch wat :-)
  3. Kris:
    6 februari 2014
    Jammer dat ik je niet kon uitzwaaien maar vanuit mijn kantoor raam zie ik de vliegtuigen vertrekken dus wie weet vlieg je nu wel over me heen :-) Hele mooie tijd toegewenst daar!
  4. Helen:
    6 februari 2014
    heel veel plezier en ik kijk uit naar je reis verhaal en zeker ook je foto's!!! x
  5. Joke:
    Lieve Leontine,
    Geniet van je mooie avontuur!
    X
  6. Martine:
    6 februari 2014
    Wat een supermooie ervaring! Een oud-collega van me bij de ANWB is net terug uit India (ook vrijwilligerswerk).
    Enjoy! X
  7. Marielle:
    6 februari 2014
    Daaaag lieve Lee, heel veel plezier !! Ga elke dag lezen hoor, take care. Love you xxx
  8. Yessica:
    7 februari 2014
    Wauw Lee, een heftig en prachtig land voor vast en zeker bijzondere ervaringen! Een hele dikke X
  9. Sytske:
    8 februari 2014
    Wat een avontuur! Bijna een maand in een totaal andere wereld. Heel veel plezier, ik ben benieuwd naar al je verhalen!
    X